Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/5148717 www.bgdnes.bg

“Медийна група България” събра топрекламодатели и агенции

Двете водещи издания на групата - “24 часа” и “Труд”,

осигуряват достъп до 52,3% от читателите

“Медийна група България” събра на едно място най-добрите рекламни агенции и рекламните и маркетинг директори на най-големите компании рекламодатели.

Реклама

Това се случва за първи път, поздравяваме ви, коментираха участници в срещата в нашумелия клуб “Перото” на НДК.

“Медийна група България” (МГБ), издател на най-влиятелните вестници “24 часа” и “Труд”, представи пред рекламния бранш новите си продукти и проекти за 2016 г.

Мото на събитието бе Reestablishing Connection (“Възстановяване на връзката с потребителите”). “В интензивния поток от информация и реклами клиентите са затрупани от много послания. Те невинаги са точно таргетирани. В резултат посланията се размиват. Освен това клиентите променят навиците си. Затова е нужно да се реагира динамично”, посочи в презентацията си Иван Михалев, търговски директор на МГБ.

За да бъде ефективна рекламата, са нужни три неща - да открие точките на пресичане с клиентите, да открие клиентите на точното място в точния момент и да им поднесе правилното съдържание.

За съдържанието отговарят рекламните агенции, за прецизното таргетиране - агенциите за медийно планиране, а за точките на пресичане отговарят медиите.

Реклама

“Ние знаем кога, къде и какво прави вашият клиент. Затова е лесно да създадем точки на пресичане между него и вас”, посочи Иван Михалев.

МГБ предлага широко портфолио от издания, ориентирани към разнообразни потребителски групи. Сред тях са водещите всекидневници “24 часа” и “Труд”, масовият “България днес”, разследващият “168 часа”, специализираният за агробизнес “Български фермер”. Плюс още дузина издания, ориентирани към нишови читателски групи, като “Идеален дом”, “Всичко за семейството”, “Авто Труд”, “Рецепти за здраве”, “Клуб 100”, както и най-новото списание TREND.

Двете водещи издания на групата “24 часа” и “Труд” осигуряват достъп до 52,3% от всички читатели на всекидневници и близо 25% от пълнолетното население в България според данните на маркетинговата агенция “Прогрес консулт;.

Онлайн изданията на МГБ също са предпочитан партньор от рекламодателите, тъй като са едни от най-четените и покриват всички потребителски групи в интернет. Двата водещи сайта 24chasa.bg и Trud.bg са в топ 10 на новинарските сайтове, като генерират годишно близо 14 милиона импресии месечно и покриват 17,5% от активните онлайн потребители (1.25 млн. души).

В портфолиото на групата влизат също развлекателният сайт bgdnes.bg, земеделският bgfermer.bg, разследващият 168chasa.bg, ориентираният към младите hiclub.bg. Най-новият “член на семейството” е женският сайт mila.bg, създаден от журналистите на сп. “Всичко за жената”.

Групата разполага и с обновени мобилни версии, както и с приложения за Android и iOs. МГБ предлага на рекламодателите интегрирани кампании по модела “3 в 1”, които включват присъствие както в печатните и онлайн изданията на МГБ, така и в много обществени събития, които групата организира всяка година. (24часа)

Реклама
Реклама
Реклама