Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/6968874 www.bgdnes.bg

Митьо Очите по стъпките на Николета

Несебърският Ал Капоне смени дрескода с любимата марка на плеймейтките

Несебърският наркобос Димитър Желязков - Митьо Очите тотално е сменил дрескода си и напоследък се носи с любимата марка на Николета Лозанова и всички плеймейтки - "Филип Плейн". "Началникът нещо взе да кифлее - издокарва се като манекенка, блъска във фитнеса...", коментирали мутри от обкръжението на местния Ал Капоне модните залитания на шефа си.

Митьо Очите заложи на дрехи с марката на немския моден гуру за първата си среща очи в очи в спецсъда със своя кръвен враг Божидар Кузманов - Божо Кравата. Двамата се видяха по време на делото, което се води срещу Кузманов и хората му заради престрелката в Слънчака преди две години, при която Очите бе надупчен с куршуми и оцеля по чудо.

Реклама

За процеса Желязков се появи с тениска от последната колекция на "Филип Плейн". Несебърският бос веднага събра погледите с модното си облекло в искрящи цветове и запазената марка на дизайнера - изображение на череп. Цената на подобна тениска от актуалната хитовата колекция на немския дизайнер струва около 500 евро, показа справка в официалната страница на бранда. Според мълвата в Бургас за Желязков не било проблем да носи дрехи на Филип Плейн, тъй като се грижел стоки, но със съмнително качество, от линията на модния гуру да се пласират добре на пазара по Черноморието. По думите на запознати несебърският наркобос дори се изживявал като рекламно лице на любимия на плеймейтки и манекенки бранд. За разлика от едрогърдите кифли обаче Желязков можел да си позволи да носи оригинални дрехи от актуалната модна линия, а не произведени в Турция ментета, които заливат бутиците у нас на далеч по-ниски цени.

Реплики от колекциите на Филип Плейн напоследък са се превърнали в официален дрескод на гангстерите от средните и високите етажи на организираната престъпност. Пъстрите одежди с кръстове, черепи и ламинирани орнаменти на немския дизайнер тотално са заменили облеклата на "Версаче" и "Долче и Габана", които доскоро бяха задължителни за дрескода на мутрите с претенции.

Филип Плейн отвори бутик в центъра на София преди две години, но едва от началото на това лято модната му линия се налага като хит сред родния ъндърграунд, отчитат наблюдатели на модния пазар. Като първия, оценил ефекта на облеклата с тази марка, те посочат бившия кмет на врачанското с. Галиче Ценко Чоков. Скандалният селски управник ходеше винаги изтупан с тениски с черепи, преди да бъде задържан и обвинен от прокуратурата за рекет, побои, лихварство, палежи.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама