Реклама
https://www.bgdnes.bg/sport/article/10487262 www.bgdnes.bg

Кои са най-големите конкуренти на Winbet в България? advertorial icon

В развлекателната онлайн индустрия на казината, можем да открием наличието на особено висока конкуренция. Причините са повече от ясни, след като посоката на игра се промени и вече се говори повече за забавление, отколкото преследване на печалби, всеки бранд преследва една единствена цел – създаването на лоялни потребители. Ако разгледаме това Уинбет ревю ще открием, че брандът е фокусирал своите предложения именно в тази посока, разработвайки добри промоции, предлагайки богато портфолио от игри и забавление за своите потребители.

Тук обаче не трябва да забравяме, че конкуренцията в България е особено голяма, а статистиката отчита, че в близките 10 години неговата стойност ще достигне до сумата от половин милиард паунда. Причините наистина са много, все пак се намираме на перфектната географска локация, разполагаме с една от най-добрите и високоскоростни мрежи, а освен това няма как да пропуснем и наличието на много други специални заглавия. Лицензираните казина на този етап са сравнително малко, но това не означава, че във времето няма да растат и да се повишават.

Кои обаче са конкурентите? На този етап можем да открием, че има два вида казина – родните и брандове от чужбина. Интересен факт е, че докато големите имена от чужбина имат свой прочит на идеята за визия на онлайн казино, родните не само се стремят да инвестират колкото се може повече в заглавия и възможности, но и нямат нищо против да разширяват портфолиото си, за да са сигурни, че клиентите ще изберат точно това, което най-много им допада. Следователно по-сериозните конкуренти са именно създадените в България.

Един такъв може да бъде и възможно най-стария бранд в страната – ефбет. Следвайки същата политика, тук откриваме сериозно наличие на игри, включващи живо казино, ротативки и дори телевизионни игри. Политиката на този бранд е да създаде колкото се може по-добри условия, използвайки всички линии на дигиталния свят – играта от мобилно приложение или мобилна версия, става с лекота. Друг е фактът, че за някои клиенти, промоционалните условия не са толкова впечатляващи, колкото могат да бъдат в други заглавия.

Не трябва да забравяме, че тази година един оператор с особен опит в казино игрите – Sezam, смени посоката на развитие и изгради онлайн платформа. Очевидно е, че тук са направени много проучвания, преди да се появи на пазара и веднага ще открием, че наличието на промоции и задържането на вниманието, става с помощта на повече заглавия. Бързият старт показва и един недостатък – липсата на изградено портфолио, което може да бъде открито в конкурентите. Не бързаме със заключенията, защото всеки старт изисква малко повече време за доработка и създаването на по-добра платформа. Това обаче далеч не е толкова притеснително за конкурентите. Лоялните потребители избират често един бранд, който разполага с поглед над играта и знае от какво точно има нужда всеки клиент.

Не на последно място ще говорим за бранда Palms Bet, като същият се радва на особено внимание от аудиторията, особено след като открием, че феновете отдавна се стремят да се насладят на истинската игра и да вземат колкото се може повече. Вниманието беше спечелено с помощта на различни томболи с материални и допълнителни парични награди, дори няма нужда да говорим за рекламите с Фики. Лайтмотивът тук винаги е ориентиран в полза на клиентите, както и предоставянето на по-високи шансове за спечелване на джакпоти.

Очевидно има конкуренти, но как се справя Уинбет? На първо място бонусите станаха персонализирани, тоест всеки клиент получава това, което най-често търси, ориентирано за игрите, на които се забавлява. Другата важна подробност е, че възнаграждаването става на база активността на играчите и самите те споделят, че системата е повече от разумна. Погледът към иновациите идва и с помощта на турнирите – предложение, което изплува в началото на 2021 г. и днес е активно именно при този оператор. Подозираме, че при появата на следващите заглавия, разработени точно за тази цел, брандът вече ще ги е интегрирал.

Нека не забравяме, че въпреки наличието на толкова бонуси и промоции, играта на всеки клиент трябва да бъде повече от разумна и насочена към забавлението – никой не дава гаранции за успех.

Реклама
Реклама
Реклама