Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/7162135 www.bgdnes.bg

Мамят ни с промоциите

Българските търговци използват думата "промоция", за да предложат стока, която е скъпа, или да използват потребителите, за да генерират печалби. За това предупредиха вчера от Комисията за защита на потребителите по повод предстоящия коледен шопинг.

"Много държави използват думата промоция, за да представят нов продукт. У нас обаче това се прави с цел да се печели или да се предложи стока, чиято цена търговецът не е формирал добре и иска да избие", разясни шефката на дирекция "Контрол" в комисията Емилия Елчинова. От комисията увериха, че и по време на предпразничната треска за пазаруване КЗП ще е отворена за жалби и сигнали на гражданите. Директорът на КЗП Димитър Маргаритов направо обяви, че "намаленията на цените у нас често не са реални". "Клиентите трябва да правят съпоставка на цената, а не на процента намаление", обяви директорът на КЗП.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама