Реклама
https://www.bgdnes.bg/shou/article/7566250 www.bgdnes.bg

Три двойки печелят по 5000 лв. за сватба от "Пещерска" advertorial icon

Кандидатурите на бъдещите младоженци се приемат на www.justsayyes.bg

Въпреки глобалните тенденции все повече двойки да живеят без брак, официалната статистика сочи, че сватбите в България се увеличават. Според данните на НСИ те са 28 961 през 2018 - с 368 повече спрямо предишната година (28 593 през 2017 г. и 26 803 през 2016 г.). Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са в градовете. Най-много са сватбите в София, в Пловдив и Варна. На този фон „Пещерска“ ракия за четвърта поредна година ще подкрепи финансово сватбите на три двойки, като осигурява по 5000 лв., фото и видео заснемане и целия алкохол за тържествата.

Кандидатстването става на сайта www.justsayyes.bg до 18 август. Там всяка двойка може да качи кратко описание на своята мечтана сватба и да разкаже любовната си история. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влязат сред финалистите за голямата награда, съветват организаторите от „Пещерска“. Сватбата трябва да е планирана в периода 26 август – 31 декември 2019 г.

На сайта могат да се регистрират и сватбари - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някого и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.

За първи път откакто се провежда конкурсът „Просто кажи ДА“, организаторите ще акцентират върху това, че „има живот след брака“. Те представят специални интервюта с две от двойките-победители в предходните издания на конкурса, които споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това. Техните истории може да гледате тук и тук.

В предишните три издания на инициативата бяха регистрирани 1914 сватбарски двойки. Статистиката на историите от миналата година показа, че любовта онлайн не е мираж и все повече хора се намират именно през социални мрежи или приложния за запознанство. Друга интересна тенденция, която отчитат от „Пещерска“ ракия, е, че има много хора, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

„Голяма част от хората разказват, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа. Радваме се, че имаме възможност отново да подкрепим три двойки да създадат семейство. A ракията като традиционно българско питие има своето специално място в този празничен ден.“, споделят организаторите.

Тази година „Пещерска“ бе определена за любима марка ракия на българите в конкурса „Златната изба“. „Пещерска“ е първата българска регионална ракия, наложила се в национален мащаб.

Реклама
Реклама
Реклама