Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/15952566 www.bgdnes.bg

Благотворително: С пари от купена земя дарявят обяд на деца в нужда advertorial icon

„Агрион“ и БЧК обединяват сили в борба срещу бедността

С пари от купени земеделски земи деца в затруднено положение ще получат безплатен обяд в училищния стол. Кампанията е на Българския червен кръст и най-голямата компания за управление на поземлена собственост„Агрион“.

За всеки купен декар до края на годината „Агрион“ ще отдели средства за купуване на купони за обяд в училищните столове.

„В основата на нашия бизнес модел лежи разбирането, че земята трябва да се стопанисва, за да има храна на всяка трапеза. С кампанията ни с БЧК осигуряваме обяд за всяко дете в нужда, за да дадем своя принос към изкореняването на бедността в страната. Помагаме и на българското земеделие да произвежда повече и по-качествена храна за всяка трапеза“, коментират от „Агрион“.

Собствениците, които искат да се включат в кампанията и да продадат земя на „Агрион”, ще получат безплатно оценка на имота си, правна консултация, съдействие с всички необходими документи през сайта на компанията www.agrion.bg и на националният телефон 0800 111 66. Процесът по сделката е почти изцяло дигитален, което пести време и средства.

Експертите прилагат индивидуален подход към всяко  запитване, за да гарантират прозрачна и адекватна цена. За разлика от други компании, „Агрион“ не използва метода на осреднена оценка за дадено землище, който изкривява ценообразуването, а формира цената на конкретния имот в съответствие със специално създаден алгоритъм, включващ различни компоненти.

Това гарантира добри приходи за собствениците, а сега и възможност да се подкрепи една добра кауза, казват от компанията.

Една от основните причини за продажба на земя в България е нежеланието или невъзможността на собствениците да се занимават с обработването на нивите. Голяма част от притежателите им живеят в големите градове и нямат интерес да ги обработват. Земите им са в отдалечени райони и често са повод за ожесточени съдебни спорове между многобройните наследници.

„Агрион“ е най-разпознаваемият за частните собственици бранд, занимаващ се с управление на земеделски земи. За близо 75 на сто от собствениците и над половината от арендаторите в страната дружеството е предпочитаният партньор за сключване на сделка за земеделска земя.

Повече за кампанията можете да прочетете тук: https://www.redcross.bg/activities/activities12/hotmeal_program/cpn

Реклама
Реклама
Реклама