“24 часа” и “Труд” подават ръка на малкия бизнес в България

Това не е първоаприлска шега! Вестниците “24 часа” и “Труд” подават ръка на малкия бизнес в България. В условията на икономическа криза и свито потребление, най-популярните български всекидневници ще подарят безплатна реклама на 15 успешни малки фирми.
Те ще бъдат определени в края на май чрез конкурс, наречен “Големите малки”.
Победителите ще получат безплатен пакет от реклама във вестниците и сайтовете на “Медийна група България” на стойност 10 000 лв.
Защо го правим?
Защото знаем, че малките и средните предприятия са гръбнакът на икономиката. Те са тези, които разкриват най-много работни места, плащат данъци и осигуряват просперитета на нацията.
Защото всеки малък бизнес може да е “голям” посвоему - с ниша, която е открил и разработил… Със специалното си отношение към клиентите, което го отличава от неговите конкуренти... Или с иновация, която е накарала другите в бизнеса да го копират.
Защото искаме да покажем, че в България не всичко е “сиво”. Че има бизнеси, които се преборват успешно с кризата. И които могат да служат за пример на останалите предприемачи в България.
Защото вярваме, че само съвместните усилия на медии и бизнес ще доведат до така желания ръст на икономиката. Рекламата осигурява на бизнеса достъп до повече клиенти.
А новите клиенти носят повече продажби, повече поръчки, повече работни места, повече инвестиции в развитие на бизнеса… и повече данъци в хазната.
Официални партньори на “24 часа” и “Труд” в кампанията “Големите малки” са Министерството на икономиката, Агенцията за насърчаване на малките и средни предприятия в България, най-голямата работодателска организация - КРИБ, “Пощенска банка”, Мтел и All Channels.
Условия за участие:
- Да си собственик на малък бизнес (до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година)
- Да ни убедиш, че твоят малък бизнес е Голям
- Да ни разкажеш как си представяш бизнеса си след 5 години
Повече за условията и сроковете за участие в конкурса - вижте тук.
http://www.golemitemalki.bg/