Клипът с холивудските звезди показан на най-голямото туристическо изложение в Лондон
Рекламният клип на България, включващ холивудските звезди Силвестър Сталоун, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, бе единственият, показан по време на министерската среща, организирана от Световната организация по туризъм (СОТ) в рамките на най-голямото туристическо изложение в света - World Travel Market (WTM) в Лондон. 30-секундното видео бе представено пред над 50 министри и световни лидери в туристическия сектор, които участваха в дискусия, модерирана от едно от най-големите имена в световната журналистика Ц водещия от CNN Ричард Куест. Основни теми на министерската среща бяха изграждането и налагането на туристически бранд, връзката между регионални и национални брандове, ролята на социалните медии и креативните индустрии в маркетирането, кризисният и репутационният мениджмънт и др.
Българският клип беше показан и коментиран в рамките на събитието. "Това видео разкрива един изцяло нов подход в промотирането на страната ни, който ни дава възможност да се откроим. Представяме не само красотата на страната ни, но и личното отношение на световни знаменитости към нея. Така те се превръщат в наши посланици, а всички техни фенове ще се мотивират да посетят България, страната, за която говорят холивудските звезди, и да ни открият като туристическа дестинация", каза министър Ангелкова, която беше сред първите участници в дискусията.
На въпроса на Ричард Куест дали е ценно световни знаменитости да те рекламират, когато си им платил за това, Николина Ангелкова отговори, че "ценното е известни личности да споделят своите преживявания за България, без това да струва нищо на страната ни". Тя поясни, че видеото е създадено в партньорство с водещо филмово студио и правата за излъчването са предоставени безвъзмездно на държавата. Според нея именно личните впечатления на тези холивудски актьори са най-атрактивни за аудиторията. "Резултатите, които имаме в социалните медии, показват, че сме на правилен път само за първите няколко дни на разпространение на клипа той достигна до повече от 2,5 млн. души през Фейсбук", подчерта министър Ангелкова.