Dentsu Aegis Network с лайфстайл маркетинг агенция

Dentsu Aegis Network обяви формирането на деветия глобален бранд в своята група - MKTG, специализирана агенция за лайфстайл маркетинг.
Чрез него агенцията ще предоставя интегрирани услуги и консултации в сферата на спорта и развлеченията, т.нар. experiential marketing, който предлага реклама чрез преживявания, спонсорство, стратегии, изследвания, разработване на съдържание, дизайн и маркетинг в търговията на дребно.
През следващата година MKTG обяви планове да нарасне от 450 служители в САЩ до близо 1000 служители в 14 страни. Централата на бранда ще бъде в Ню Йорк.
Комуникационната компания Dentsu Aegis Network е собственик у нас на медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг iProspect, търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт - Amplifi.