Майонеза "Краси" с награда "Златно сърце" за благотворителност

"Краси" - най-популярната марка майонеза в България, получи годишната награда на списание Business Lady "Златно сърце" за благотворителност. Компанията е отличена в раздел "Цялостна социално отговорна политика" за помощта за пострадалите от бедствията в Хасковска област и с. Бисер, както и за традиционната подкрепа за Сдружение на хора с увреждания "Надежда за достоен живот", Националната асоциация на сляпо-глухите в България и Домашен социален патронаж.
Организаторите се стремят да дават публичност на усилията на компании, неправителствени организации, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин служат за пример и мотивират все повече компании и личности да се включват в подобни инициативи.
Наградите се присъждат за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и различни каузи.
Тази година "Краси" получи и наградата "Любима марка" в раздел "Млечни продукти" и "Българска марка" на престижната потребителска класация. Производителите от Пловдив получиха отличие и от Глобалната организация на Superbrands, което е признание за "Краси" за успешна марка, която се отличава и доминира над останалите в рамките на националните пазари.