Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/5210813 www.bgdnes.bg

Голи мацки остават без работа

Махане на голи красавици от реклами на авточасти удвои продажбите на суперизвестен магазин в Швеция.
Компанията ABS Wheels, която е водеща в скандинавските държави в производството и пласмента на маркови джанти, се похвали с небивали финансови резултати за 2015 г. в резултат на нестандартна за бранша маркетингова кампания.
"Счетоводните баланси са повече от показателни - приходите са скочили до небесата, а клиентите ни затрупват с поръчки и едвам смогваме да наваксаме", казва собственикът на магазина за автоаксесоари Енди Ладо пред местния ежедневник "Локал". "Пазарният дял на дамите, които пазаруват от нас, е скочил 6 пъти, а този на силния пол не е спаднал въобще", допълва той.


Лансираната от него радикална промяна започва точно преди година. От сайта на компанията са свалени всички снимки с мацки по еротично бельо и са заменени с най-обикновени такива на предлаганите продукти. За сметка на красивите момичета влиза в употреба интерактивна платформа, която позволява разглеждане на марковите джанти от различни ъгли.
"На всички автоизложения през 2015 г. в Европа се представяме само със спортни автомобили, оборудвани с наши части, без наоколо да се навъртат дългокраки манекенки - обяснява Ладо. - Стратегията е инженерите от компанията да представят достойнствата на продуктите с компетентен анализ и презентация, което задържа вниманието на клиентите върху джантите, а не върху момичетата наоколо", категоричен е той.
Основната причина Ладо да прекрати атрактивните реклами с красавици е поредната заплаха от шведския омбудсман за налагане на сурова санкция. Срещу фирмата за автоаксесоари валят жалби на представителки на нежния пол за "сексизъм". Общественият защитник праща четири писма до Ладо да спре традиционната реклама, защото го заплашва сериозна глоба от порядъка на стотици хиляди евро.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама