Бойко Борисов: Не съм готов дори да мисля, че мога да съм кандидат за президент

Приемам всеки кандидат за президент за сериозен. Тази кампания толкова ми е далечна, че мисъл не ми идва за нея. Толкова сложни неща трябва да решим през следващата седмица.
За съжаление, в президентската институция не може да се вземе нито едно от тези решения, за които говорим в момента.
Действително, не знам дали някого го интересува или му се вярва, ми се иска да се измъкнем от тези капани от 2006 г., защото хипотезата АЕЦ Белене съществува.
Ако днес са президентските избори, ще възникнат 3 много големи въпроса, защото реалната власт е на кабинета.
Първо, кой ще стане премиер, кой ще държи коалицията и тази сплав от разнородни министри. ГЕРБ е последна грижа на хората, има яки структури, много силна местна власт, тя ще оцелее.
В момента, в който отидеш за президент, трябва да забравиш за политически партии. Не съм готов дори да си мисля, че мога да отида за кандидат.
Не съм ви заблудил. Говорейки как трябва да зиглежда президентската институция, някои ме припознаха мен.
За АЕЦ Белене
Съдът в Женева вече е казал България да платим 1 милиард и 200 милиона лева, като всеки ден 167 000 са лихвите. Тук не е казано дали е изгодно, а колкото се може по-бързо да платим, обясни премиерът Бойко Борисов в интервю за сутрешния блок на Нова тв.
Хипотезата е друга вече - какво да правим с реакторите, които ще платим. За гьола досега сме дали 708 млн. евро. Досега имаме грубо 3 милиарда лева похарчени.
Като платим тези 708 млн. евро, ще имаме два реактора.
Какво смятам за правилно? Ако те са рентабилни, да го направим частен проект през Агенцията за приватизация - има кой да каже кое е най-изгодно за държавата - дали чрез златна акция или миноритарен дял. Ако БСП са искали да правят нещо по темата, да са го построило по времето на техния мандат с премиер Орешарски.
Специалистите казват, че тази подложка на реакторите, която е близо 10 метра, гарантира земетръсния разлом. Другото доказателство са реакторите на Черна вода в Румъния.
Да се обърна към летците - през 2012 г. беше приватизиран Авионамс. Целта на този завод е, когато кацне Миг или американски хеликоптери, каквито са сега, направо да завие към хангара.Това беше причината самолетите да се ремонтират в Полша, тъй като заводът загуби лиценза си.
Сега има покана към завода тново да получи лиценза си.