Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/6307584 www.bgdnes.bg

Това лято „Пещерска“ отново сбъдва мечтата на 3 български двойки

Брандът вече стартира кампанията „Просто кажи Да!“

Благодарение на кампанията „Просто кажи Да!“ три двойки ще изпълнят мечтата си да сключат брак с голямо тържество. Конкурсът се организира от „Пещерска отлежала“ ракия за втора поредна година и продължава до 31 юли на www.justsayyes.bg.

Избраните двойки ще получат награда по 5000 лв. за организирането на специалното събитие, безплатно фото и видео заснемане, алкохол за самата сватба. Кампанията „Просто кажи Да!” цели да подкрепи запазването на българските ценности и традиции.

Реклама

„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим семейните ценности ни мотивира да организираме второ издание на „Просто кажи Да!“. Миналата година кампанията се радваше на огромен интерес. Това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения. Искаме да подкрепим тези млади хора и се надяваме все по-малко пречки да застават на пътя на любовта и мечтаната сватба”, коментират от компанията производител.

Желаещите да сключат брак през 2017 г. трябва да качат в сайта на кампанията описание за своята мечтана сватба и обща снимка, а добавянето на видео носи бонус точки. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влязат сред финалистите за голямата награда. Те ще бъдат определени от жури, в което участва актрисата Саня Борисова-Илиева, и ще бъдат официално обявени на 7 август.

В кампанията могат да се включат и хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят развитието на конкурса, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от тези участници, наречени сватбари, ще получават бутилка „Пещерска”.

В първото издание на инициативата се включиха близо 30 000 души и бяха разказани 600 истории за любовта. Във Facebook числата от кампанията са още по-мащабни – 800 000 уникални потребители, 130 000 интеракции и 13 000 нови харесвания на страницата. Финансова подкрепа през 2016 г. спечелиха семействата Екзарови, Секулови и Георгиеви.

По данни на Националния статистически институт през 2016 г. броят на сключените бракове е 26 803, което е с 917 по-малко спрямо предходната година. Едва 2% от хората между 18 и 49 години са стигнали до това важно решение. В същото време се увеличават разводите. Броят им през 2016 е 10 603, или със 107 повече от регистрираните през 2015. Една от причините двойките да не сключват официален брак е липсата на достатъчно финансови средства.

Ето защо „Пещерска отлежала” ракия реши за втора поредна година да подкрепи сватбите на три двойки и така да насърчи запазването на традициите и фундаменталните семейни ценности.

Ракията остава сред най-предпочитаните алкохолни питиета за българина и задължително присъства на всеки негов празник, особено на сватбата.

Реклама
Реклама
Реклама