Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/7164688 www.bgdnes.bg

Кампания на „Пещерска“ разкрива къде се запознават бъдещите семейства advertorial icon

Популярната марка ракия получи близо 700 кандидатури в конкурса "Просто кажи "Да"

Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или чрез общ приятел. Това сочат данните от тазгодишната кампания „Просто кажи „Да“ на „Пещерска“ ракия.

За трета поредна година популярната марка алкохолна напитка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три семейства да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте, третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребители са 1 милион, а регистрираните двойки младоженци – 691.

Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите на „Просто кажи „Да“, е, че противно на масовото схващане все повече са двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

Увеличава се броят на младоженците, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“.

Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно пари или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа.

„Всяка година историите, които получаваме, ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак не е отживелица. Традиционните български ценности, макар и все по-често пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи. А ние искаме да сме част от този важен и специален момент за двойките“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина.

Тази година „Пещерска“ подкрепи мечтата за сватба на три двойки - Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови. Те получиха по 5000 лв., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество.

Реклама
Реклама
Реклама