Реклама
https://www.bgdnes.bg/sport/article/10500951 www.bgdnes.bg

Остава ли bet365 номер 1 буки за България? advertorial icon

Британският букмейкър може да се похвали с най-различни и интересни иновации на сцената на онлайн залозите и казино игрите. Като реномиран бранд, bet365 е бил разглеждан от анализаторите и със сигурност феновете откриват достатъчно положителни страни, за да партнират и да се забавляват с него. Днес ситуацията е много по-различна и причината е, че конкуренцията започва да променя визията на родния пазар.

Въпросът тук е дали британците остават на върха на класирането, макар и до този момент да е ясно, че конкуренцията набира сериозна скорост и вече става все по-трудно за  един спортен фен да избере правилният бранд за себе си. В това отношение и анализаторските платформи помагат, предоставяйки точни и ясни данни за  целта. Къде се намира този букмейкър на родната сцена?

Не е трудно да забележим, че рекламата все още го поставя на първо място сред предпочитаните брандове. Промяната на промоционалните условия също мотивира феновете да се насочват в тази посока и това е логично. Например ще открием, че има правила за тениса, в които феновете, макар и техният атлет дори да не излезе на корта, получават бонус на стойността на техния залог, за да продължат играта си и да се забавляват. Друга интересна политика е, че в много отношения идеята е клиентите да получават по-добри коефициенти, вместо бонуси, по този начин играта става малко по-истинска, но и разбира се – по-рискова.

След като брандът получи лиценз през 2016 година и започна да предоставя интересни практики, включващи достатъчно възможности и дори опция за пряко предаване на спортни събития – един от важните показатели в този сектор – аудиторията нямаше нищо против да избира точно тази платформа, но голяма част от предоставяните функции бързо се озоваха и в конкуренцията, следователно позитивите бяха неутрализирани във времето, като днес подобни функции се откриват сред редица други оператори.

Това не трябва да ни изненадва, но нека не забравяме, че ако в момента първото място е силно разклатено, все пак говорим за бранд с 21 години опит в тази индустрия, а в момента, както повечето експерти смятат, се намираме в период, в който идват твърде много технологични иновации. С навлизането на новия стандарт за мобилни данни, ръцете на повечето букмейкъри са развързани и сега могат не само да подобрят своите платформи, но и да създадат нови условия за игра, както и нови опции, които да спечелят вниманието на аудиторията.

До тогава обаче има време и това ни води към следващия по важен въпрос: какво ще се случи на този етап. Възможно е брандът да подобри своите условия още повече или да създаде толкова необходимите турнири и други промоционални игри, които работят за голяма част от аудиторията, следователно човек наистина има правото и свободата да избере на какво да заложи и какво да потърси. Това може да помогне значително, но като цяло не откриваме подобни намерения в тази посока. Все пак не трябва да забравяме, че всеки оператор има определен поглед за пазара и знае много повече за своята аудитория, отколкото всеки друг – това е единственото място, където онлайн платформите могат да използват личните данни за подобряването на услугите си, при това без да ги продават на трети лица.

След като на този етап не забелязваме наличието на кардинални промени и въвеждането на нови функции, очевидно е, че този букмейкър не се притеснява от конкуренцията, а може би просто избира една конкретна посока, на която да заложи  в това отношение. Това ще разберем в следващите месеци, защото пълната експанзия обикновено се случва в началото на календарната година.

Реклама
Реклама
Реклама