Малкият Хитлер, сгазен от мерцедес - това е най-запомнящата се реклама на 2013 година. Клипът, макар и неофициален, е хитът на годината в сайта за видеосподеляне "ЮТюб". Той е гледан от над 2,7 млн. потребители и оглавява класацията за комерсиално съдържание, пише списание "Фокус". Клипът показва нов модел на известната автомобилна марка, който преминава през малко селце. Малки момичета играят на пътя и колата рязко спира пред тях. След малко обаче от близък завой изскача момченце с панталонки и перчем, а автомобилът директно минава през него. Следва писък на майка: "Адолф!", а мерцедесът отпрашва покрай табела "Браунау ам Ин".
Лимузината напуска родното място на Хитлер
Накрая се появява надпис: "Разпознава опасностите, преди да възникнат". Рекламата е дело на германеца Тобиас Хаазе, студент по режисура във Филмовата академия в Лудвигсбург. Тя предизвика доста полемики в последните месеци, а концернът "Даймлер" побърза да се разграничи от нея.
Потребителите на мрежата са разделени относно рекламата
Клипът така и не е пуснат в употреба, а се разпространява само като неофициална, студентска версия. Режисьорът Хаазе беше награден и с 10 хил. евро от конкурс за прохождащи филмови таланти. Но провокативният клип с прегазения Хитлер продължава да набира фенове из цял свят.