“Енерго-Про” с до 35% по-евтин ток за малки фирми

Енергодружеството и Банка ДСК с обща оферта към компании,
лоялни клиенти на финансовата институция
“Енерго-Про” ще дава до 35% отстъпка от цената на тока за малки фирми, които са лоялни клиенти на Банка ДСК.
Компаниите могат да се включат в свободния пазар за доставка на електроенергия в бизнес центровете на банката в София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Плевен и Варна. Енергодружеството и финансовата институция планират от началото на 2016 година услугата да бъде достъпна и в останалите офиси на банката, специализирани в обслужването на малки и микропредприятия.
Фирмите могат да избират между едногодишни и тригодишни договори с различни профили при преференциални условия и опростени процедури.
Малки фирми с годишно потребление около 20 мегаватчаса могат да намалят сметката си за ток веднага средно с 25%, показват изчисленията на “Енерго-Про”. В отделни случаи спестяването може да достигне до 35%, съобщиха от компанията, която снабдява с еленергия Североизточна България.
“Енерго-Про енергийни услуги” е водещ търговец на електроенергия на свободния пазар с над 20% дял и 10- годишен опит, посочват от компанията.
От няколко месеца освен в Североизточна България дружеството има представителства и в София, Бургас, Пловдив, Плевен, Благоевград и Стара Загора.
“Избрахме Банка ДСК не само защото е наша основна обслужваща банка и има отлична репутация и рейтинг. Привлече ни присъствието ѝ в над 200 населени места. Банката повече от 20 години е водеща в обслужването и кредитирането на средните и малките фирми и има богат опит в реализирането на подобни проекти с бизнес партньори”, обясни Момчил Андреев, управител на “Енерго-Про Варна”.
Момчил Андреев, управител на “Енерго-Про”:
Целта ни е да станем водещ доставчик на свободния пазар
- Г-н Андреев, какво стои в основата на партньорството между “Енерго Про” и Банка ДСК?
- Желанието да стигнем бързо и на разумна цена до десетки хиляди нови клиенти. Банка ДСК разполага с мощна национална инфраструктура. Не става въпрос само за офис мрежата на банката, която няма равна, но и за електронните канали за дистрибуция, колцентъра, за доброто познаване на бизнеса по места, за граденото с години доверие банка - клиент.
- Каква цел си поставя “Енерго Про”?
- Целта, която си поставяме, е “Енерго Про” да се наложи като водещ доставчик на свободния пазар на електричество. Това е динамичен пазар. Предстои ни много интересна година - ще спечелят тези, които възприемат активен клиентски подход, предложат атрактивни продукти, изградят оптимална мрежа и партньорства и ги управляват ефективно. Ако досега търговците са работили със стотици и хиляди клиенти, то сега тези, които искат да успеят, трябва да се пренастроят да обслужват стотици хиляди и милиони.
Това предполага нов подход, инвестиции в съвременни технологии и системи за управление на риска. Затова изграждаме екип с разностранни умения - енергетици, търговци с опит в продажбите на бързооборотни стоки, телекомуникационни и финансови продукти, ИТ специалисти. Взимаме най-доброто от опита на колегите ни на други пазари.
- Каква е спецификата на пазара на електроенергия?
- Търговията с електроенергия е специализиран бизнес, определяща е цената, конкуренцията е голяма, а договорите като правило са краткосрочни. Българският пазар е малък. Това предполага пазарът да се консолидира в средносрочен план.