Нестандартните подаръци за поколение Z

Вещи в технологиите, иновативни, умни и различни – това е последното поколение, това са генерация Z и комерсиалните подаръци не им харесват…
Бъдещето вече е тук, а тези от които зависи, са младите хора на днешното време. Това са поколение Z – иновативни, интелигенти, предприемчиви, постоянно свързани и най-вече различни. Поколение Z са родените след 1995-та, днес някои от тях са вече пълнолетни, други са все още деца, но това не е главното, което ги определя. Представителите на генерация Z са обединени от общ психо-демографски профил – повечето от тях са израснали в развита технологична среда и през по-голямата част от съзнателния си живот са имали телефон, телевизия и компютър. Поколение Z са родени в нестабилна и несигурна реалност: те са свидетели на икономическата рецесия, на световни проблеми като глобалното затопляне, войната с тероризма, а сега и бежанската криза. Те са по-умни от бейбибумърите и по-амбициозни от милениумите, те са последното поколение и те променят всичко.
Новият начин на мислене
Вдъхновени от технологиите, движени от общността – поколение Z винаги са знаели как да zoom-нат, да upload-нат, да like-нат и да share-нат. Те са израснали с „висока резолюция“, „surround sound“, 3D (вече и 4D) и 360-градусова фотография.
Според данни на WebMD, 41% от представителите на генерация Z прекарват повече от 3 часа на ден пред компютър, за неработни и неучебни цели (в сравнение с 22% преди 10 години). Те не просто консумират информация, те обичат да създават: дали ще снимат видео, ще правят блог или пък снимки, важното за тях е да създават нещо ценно, което да споделят с другите. Според данни от проучване на Google, 9 от 10 от тях създават онлайн съдържание поне един път месечно.
Понеже технологиите са неразделна част от техния живот, поколение Z ежедневно използват най-малко 3 тенхологични устройства, като умело жонглират с множество информационни канали, чрез които задоволяват глада си за нова информация и нуждата да се чувстват свързани, без значение къде се намират. Някои ги наричат поколението на „скрийн-ърите“, тъй като вниманието им постоянно е насочено към някой екран (tv, pc, phone, etc).
В бъдеще предричаме появата на клон в здравеопазването, който ще се казва „дигитална детоксикация“. Хората ще бъдат лишавани от дигиталните си устройства.
Нещата стигат дотам, че някои изследвания дори предполагат, че хората от генерация Z притежават по-добре развита способност на мозъка да обработва големи обеми от информация с голяма скорост, но за сметка на това, привличането и задържането на вниманието им е по-трудно, особено с употреба на конвенционални средства.
Според данни на Американския национален център по биотехнологична информация, 8 секунди е средното време, за което може да се задържи вниманието им, което е с 12 секунди по-малко от същия показател за 2000-та година. Това идва в подкрепа на схващането на някои маркетолози, че поколение Z са основните консуматори на така наречената „снак“-медия.
Това ме подсеща за една популярна шегичка, в която има голяма доза истина: Веднъж попитали един маркетинг експерт „Знаете ли, кои са любимите реклами на поколение Z?“ Маркетологът почнал да прави предположения въз основа на теориите, които е учил: „Ами сигурно тези с приятна мелодия, с емоционално послание или информативната реклама“. Отговорът е: „Тези, които могат да skip-нат“ ?
Младите хора на днешното време не се побират в ограниченията – те са видяли ефектите от световната икономическа криза върху своите родители и роднини (основно от поколение X) и това ги е научило да не следват предварително отъпкания път, а да създават свои, алтернативни, нови пътища за професионално и личностно развитие. Дори на ранна възраст, хората от поколение Z, вместо да използват предоставените възможности, предпочитат да създават свои собствени. Те не искат да работят за други.
Според данни на Harvard Business Review 70% от американските тийнейджъри се занимават с предприемачески дейности или упражняват свободни професии. Те мислят отвъд ограниченията, което ги прави изключително изобретателни и напълно подготвени да станат утрешните иноватори.
Поколение Z общуват по различен начин. Освен очевидното – социалните мрежи, като основен способ на общуване, днешните млади хора предпочитат да използват универсалният език за комуникация – изображението или по-скоро селфито. Някои хора не разбират, защо другите си правят селфи. Това не е някакъв необоснован нарцисизъм, а просто новия, по-интересен способ за общуване чрез снимки.
От начина на комуникация, образование, професионално развитие и забавление, поколение Z правят нещата различно в сравнение с предишното поколение. Както еволюцията учи, време е да се приспособим към промените така, както поколение Z го правят откакто са се родили. Време е да започнем да приемаме новите потребности на хората, новите идеали и когато ни поканят на рожден ден, да ги зарадваме с нещо, което наистина да им подхожда – а именно с нестандартен и супер як подарък!
Подаръци от ново поколение
Въпреки, че изглежда всичко се променя, едно сякаш си остава същото – хората винаги ще имат повод да почиват и празнуват. Коледа, Нова година и Свети Валентин са само част от безбройните поводи, за които ще ви се наложи, да търсите подарък за някой млад човек от съвременното поколение.
Животът е интересен, защото е непредсказуем и подаръците не правят изключение. Класически подарък като дреха или шоколадови бонбони, не само, че не биха впечатлили поколение Z, те не биха изненадали абсолютно никой.
Поколение Z са постоянно в интернет и въпреки, че това ги прави по-малко физически активни, за сметка на това са доста информирани по въпросите за здравословното хранене.
Според данни на рекламната агенция Sparks & Honey, генерация Z водят по-здравословен начин на живот от милениум поколението, а според данни на NPD Group’s Future of Eating 2014, интересът им към готвенето у дома се очаква да нарасне в следващите 5 години. Така че, ако подаръкът ви включва нещо за ядене, то трябва да е максимално здравословно, за да им допадне.
Но внимавайте, рожденикът от поколение Z не би се задоволил с тривиален и скучен подарък, който може да си купи от всеки магазин в квартала. Естествено, не би показал, че подаръка не му харесва, но ако истински искате да го зарадвате, трябва да заложите на по-интересна и необикновена идея за подарък, който да погъделичка любопитството му и да предизвика изненада.
Какво да купиш на човека, който сякаш има всичко?
Рожденика от поколение Z изглежда сякаш има всичко, което може да поиска. Със сигурност има смартфон, готин лаптоп, може би и игрова конзола, а и това са все скъпи подаръци, които не всеки може да купи. Идеалният подарък за млад човек трябва да е наистина необикновен, интересен и идеен и в същото време, достъпен за бюджета. Въпросът е, къде да намериш такива подаръци, които да са рядко срещани и супер необикновени?
В специализиран магазин за нестандартни подаръци естествено, като Dreboliiki.com - българският онлайн магазин за подаръци, създадени за млади хора!
В Dreboliiki.com ще откриете много иновативни подаръци, които никога не сте предполагали, че съществуват. Подаръците са разделени в тематични категории, които бързо да ви ориентират – в категорията кухненски джаджи ще намерите всякакви щуротии за тези, които обичат да готвят: стъклена дъска за рязане, имитираща таблет; уред за домашен сладолед; лъжица с прикачена тежест, за да тренираш, докато закусваш; кутия за бисквити с аларма; домашна машина за пуканки и още много откачени и модерни дреболии за кухнята. Категориите аксесоари за смартфони, аксесоари за компютри и интересни флашки са предназначени за тези, които търсят подарък за компютърен специалист или техно маниак, каквито са почти всички от новото поколение. :D За хора с интереси като музика и фотография има безброй много изненади: най-различни тонколонки (водоустойчива колонка, индукционна тонколнка, тонколонка за телефон, за компютър и т.н), сплитер за слушалки, с който можеш да включиш два чифта слушалки в един телефон или хитовата чаша-обектив. Камера, голяма колкото стотинка, ретро фотоапарат, който трябва да сглобиш или USB чехли – това са само малка част от нетрадиционните подаръци, които ще намериш в сайта.
Поколение Z обичат музиката, фотографията, много от тях пътуват просто за удоволствие, те са любопитни, харесват пъзели, игри, загадки, изненади. Подаръците в Dreboliiki.com са създадени за тях – от селфи стик, до световна карта за изтриване, всяка идея, която откриете, ще ви се стори най-подходяща. Забравих парти игрите – това е нова категория продукти, която набира все по-голяма популярност в бранша. Това са познати игри като морски шах или рулетка, модифицирани в забавни, парти варианти, повечето от които включват пиене.
Освен забавни и интересни подаръци, онлайн магазинът предлага иновативни допълнителни услуги за клиенти и партньори. Регистрираните клиенти на сайта получават точки за всяка поръчка, осъществена от техния профил. С точки се стимулират и други видове активност – като коментирането на продукт или споделянето му във Facebook. След това събраните точки се превръщат в отстъпки за следващи поръчки.
Програмата за партньори от своя страна е насочена към всеки, който иска да промотира нестандартните подаръци, предлагани в сайта. Комисионната за поръчки, осъществени с помощта на афилиати, започва от 10%.
Условията за доставка на подаръци от Dreboliiki.com са не по-малко впечатляващи. За да могат подаръците да пристигат навреме, срокът за доставка е 1 работен ден, което е чудесна новина за всеки, който пазарува в последния момент, а това сме всички ние.
Ако търсите нещо уникално яко и модерно, което да зарадва млад човек, не се колебайте, влизайте в Dreboliiki.com, защото там ще го откриете!