НАП казва данъците с "Приказки по телефона"

Над 50 човека вече са ползвали най-новата услуга на НАП за получаване на данъчно-осигурителна информация по телефона. От 5 септември всички клиенти на приходната администрация, които притежават ПИК, могат да правят справка за дължимите си данъци и осигуровки и чрез колцентъра на НАП.
Клиентите могат да получат също съдействие и разяснения по повод декларирани от тях и за тях данни пред НАП. Единственото условие е те да се идентифицират чрез своя ЕГН или ЕИК по БУЛСТАТ и последните четири цифри на персоналния си код. До сега нямаше такава възможност, но последните промени в Данъчно-осигурителния процесуален кодекс позволиха на НАП да предложи новата услуга.
Освен по телефона, данъчно-осигурителна информация клиентите на Агенцията могат да получат онлайн – с ПИК и електронен подпис, както и в офисите на НАП.