Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/7683726 www.bgdnes.bg

Почитатели на ракията помогнаха в търсенето на идеалния български коктейл advertorial icon

Най-добрите предложения в конкурса на “Стралджанска“ бяха отличени с участие в тематично коктейлно събитие

Може и да сте чували, а може и да не знаете, че българската ракия вече достойно участва като основна съставка в емблематични класически коктейли. Това до голяма степен се дължи на промените в коктейлната култура у нас и на повишените изисквания на самите консуматори. Хубавата, висококачествена българска ракия вече е питие за удоволствие, което се консумира в умерени количества и търси нова по-модерна форма. Така ракията бавно си проправя път от масата към бара.

Това е и причината, поради която международно признатите миксолози Александър Симеонов и Николай Вангелов от Nomad Barman станаха част финала на конкурса на „Стралджанска“ мускатова “В търсене на съвременния български коктейл”. На него те представиха своето авторско виждане за модерни коктейлни интерпретации с традиционния български алкохол.

Финалът на конкурса бе съпътстван от наелектризираща шоу програма, която подчерта духа на модерните авторски питиета. „Събитието е представяне на коктейлите пред публиката. Освен че това е награда, искаме да чуем тяхното мнение за вкуса и начина за представяне на ракията“, коментират от избата производител на „Стралджанска“ - „Вила Ямбол“.

Интересен факт, свързан с производството на „Стралджанска“, е, че „Вила Ямбол“ е една от малкото изби със собствено звено за производство на бъчви, където и до днес работи най-старият бъчвар в България бай Вълчо. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на „Стралджанска“, убедени са технолозите на избата.

„Интересът към конкурса доказа, че голяма част от хората използват ракията за коктейли и са склонни да я приемат като съвременна напитка, отвъд клишето“, допълват от „Вила Ямбол“.

Именно това - да бъде представена по по-атрактивен и съвременен начин е мисията, зад която застава любимата премиална ракия „Стралджанска“ този сезон. От началото на септември марката представя уникална коктейлна платформа, която показва модерното лице на любимото националното питие - http://straldjanska.online. Тя включва интерпретации на различни алкохолни миксове – както класически и наложили се коктейли, така и най-новите трендове с ракия, сред които БЛЪДИ МАРИЯ, СТРАЛДЖА ХАЙБОЛ, СТРАЛДЖА ШПРИЦ, СТРАЛДЖА ОЛД ФЕШЪН, ЕНЕРДЖИ ХАЙБОЛ и СТРАЛДЖА САУЪР.

Предстои авторските коктейли да бъдат включени в менютата в заведения в цялата страна, като лансирането им ще бъде обявено на FB страницата на марката.

Реклама
Реклама
Реклама