Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/8101828 www.bgdnes.bg

С асортимент от 15 000 продукта Kaufland откри петия си хипермаркет във Варна advertorial icon

Той е най-модерният от 60-те магазина на компанията в България

Kaufland България откри петия си хипермаркет във Варна. С инвестиция от 33 милиона лева, асортимент от близо 15 000 продукта и екип от 90 човека това е най-модерният хипермаркет Kaufland в цялата страна.

„Варна беше един от първите градове, в които отворихме врати преди 14 години. Днес тук създадохме най-модерния ни обект, изграден изцяло според концепцията ни за максимално удобство на потребителите, още по-добра работна среда и в унисон с най-новите екологични стандарти“, коментира Иван Чернев, председател на Управителния съвет на Kaufland България.

В петия хипермаркет на веригата във Варна търговската площ е 2900 кв. м, а паркингът е с 230 места. От 15-те хиляди продукта в постоянния асортимент повече от 12 000 са хранителни стоки, а над 2000 – нехранителни. Сред тях са и собствените марки на Kaufland, които са повече от 2200 в новия обект.

Витрината с обслужване предлага свеж избор от близо 300 артикула, сред които прясно месо, риба от региона, месни специалитети, сирена и деликатеси.

Собствената пекарна на компанията пък приготвя 70 вида хляб и тестени изделия всеки ден.

Има богат избор от над 190 внимателно подбрани сортове плодове и зеленчуци, подправки и цветя.

Като верен и устойчив партньор на българския бизнес Kaufland работи с 23-има производители от региона на Варна. За 16 от тях предоставя национален пазар.

230 са продуктите, произведени в региона на Варна, които клиентите на компанията могат да намерят в обектите в града. Само в новия хипермаркет ще открият над 100 местни предложения.

Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения „Фермерски пазар“. Всички те са от малки фамилни ферми от региона, с които Kaufland си партнира. Компанията предлага 28 висококачествени фермерски продукта от 6 регионални производители.

Друга важна част от асортимента в новия обект е разнообразието от биопродукти. Те са 380, в това число предложения без глутен, без лактоза и продукти за вегани. Част от тях са включени в специалния био кът непосредствено до входа на хипермаркета.

Близо до входа са разположени пекарната и витрината “To-Go” с храна и напитки за вкъщи или за офиса, за да бъдат максимално удобни за клиентите в динамичното си ежедневие.

Хипермаркетът разполага със специално разработена за веригата дизайнерска навигационна и осветителна система, която улеснява пътя на потребителя до желаните продукти. По-широките коридори и по-ниските рафтове със стоки пестят време и дават възможност за бърз достъп до касите от всяка точка на магазина.

В новия обект клиентите могат да открият и собствените текстилни модни линии на компанията като Kuniboo за най-малките, Hip&Hopps за подрастващите, Oyanda за жените и Townland за мъжете. За да гарантира високото качество на текстила си, за изработката му компанията използва влакна от био памук, сертифициран по Глобалния стандарт за органичен текстил. Това означава, че при обработката на ръчно подбрания органичен памук не са използвани вредни за околната среда вещества като химикали, изкуствени торове, хлор, пестициди и други.

Реклама
Реклама
Реклама